digital signage screens carrefour

Expresscreen

Shoppers aantrekken, engageren en informeren

Expresscreen is een netwerk van digital signage-schermen in een nationale selectie van Carrefour Express proximity winkels. Het concept beoogt het creëren van de beste klantenervaring om de merkidentiteit en merkbekendheid te vergroten en in-store traffic te genereren. Duurtijd van uw campagne: 2 weken. +600.000 wekelijkse bezoekers op het Display Express Network. 6 seconden mediaruimte: 5 commerciële spots waaronder 1 advertentie van Carrefour. 19.656.000 spots gedraaid op nationaal netwerk per campagne. 93.600 uitgezonden spots in elk verkooppunt en per campagne.

Market retail insights

  • 400% meer aandacht dan de statische display
  • 10-25% sales uplift
  • 47,7% doeltreffendheid inzake merkbekendheid

 

Waarom kiezen voor Expresscreen?

Nationaal netwerk - Proximity campagnes
Digital signage - Dynamische publiciteit
Aandachtig publiek - Terugkerende bezoeken
Meerdere services - Loyalty card, coupons, enquêtes, enz.
Contactpunt - Stopeffect
Autonomie van de klant - Positieve klantervaring