in-store media, vision drive, caddie, trolley, in-store communication

Vision Drive

Communiceer tussen de handen van de consument

VISION DRIVE is een netwerk van mobiele displays die aangebracht worden op de winkelkarretjes, tussen de handen van de consument. Deze toepassing biedt merken de mogelijkheid te communiceren om zo de consument op een persoonlijke manier te bereiken tijdens de volledige duur van het winkelbezoek. Een consument gebruikt zijn winkelkarretje gemiddeld 40 à 45 minuten. Deze communicatie trekt de nodige aandacht van de consument! Door de juiste promotie- of persoonlijke boodschappen mee te geven, zorgt deze toepassing voor meer merkbekendheid vanaf de parking tot in het verkooppunt. 

  • 40 verkooppunten: Carrefour Hypermarkten
  • 8.000 winkelkarretjes: Carrefour Hypermarkten
  • Looptijd van de campagne: minimum 3 weken

Marktcijfers

  • 66% van de consumenten voelt zich nauwer verbonden met een merk dat communiceert in de winkel*
  • 46% van de consumenten vindt communicatie in de winkel het nuttigst*
  • >1.000.000 mensen gebruiken een winkelkarretje tijdens het winkelen

* LISTEN « Perceptie die de consumenten hebben van promotie » 2017

Waarom kiezen voor VISION DRIVE?

De consument kan niet omheen uw boodschap kijken
Significant moment tussen het merk en de consument
Mobiele campagne vanaf de parking tot in het verkooppunt
Versterkt de merkbekendheid
Lange blootstellingsduur (gemiddeld 40 à 45 minuten)
Uw boodschap bereikt de consument tijdens de volledige duur van het winkelbezoek
Trekt de nodige aandacht
Inzetbaar in 40 verkooppunten: Carrefour Hypermarkten