vision floor, floor sticker, instore, in-store visibility

Vision Floor sticker

Een unieke manier om de aandacht van de consument te trekken

De stopkracht van vloerstickers is enorm hoog. Je kunt ze niet missen of vermijden omdat ze zich in één oogopslag binnen het gezichtsveld van de consument bevinden. Plaats een vloersticker van 60 x 90 cm voor de facing van je prodcuten om extra aandacht te trekken van de consument. Combineer een vloersticker met communicatietools op het schap om je producten extra in de kijker te plaatsen. De kapvorm van de vloersticker kan uitgewerkt worden naar keuze.

Wij bieden de exclusieve plaatsing van jouw vloerstickercampagne (900 x 600 mm) in alle 40 Carrefour hyper verkooppunten (1 sticker per winkel) voor een actieperiode van 2 of 4 weken.

Market retail insights

  • 280% stopkracht
  • 66% van de consumenten voelt zich nauwer verbonden met een merk dat communiceert in de winkel*
  • 46% van de consumenten vindt communicatie in het verkooppunt het nuttigst*

*LISTEN « De perceptie die consumenten hebben van promotie » 2017

Waarom kiezen voor Vision Scale Cover?

Hoge visibiliteit
Niet-agressieve communicatie
Grote stopkracht
Traffic naar het product: kan de consument begeleiden
Brand building / awareness
Verhoogde verkoop