in-store marketing, instore marketing, in-store communication tool, cash register

VISION LINE

KLANTEN KLAMPEN ZICH VAST AAN UW BOODSCHAP

Bereik uw klanten op een geoptimaliseerde manier aan de kassa's. Adverteer op de display (bovenste deel) van een vision line, aanwezig op de kassaband die de producten van de klant scheidt van die van een andere klant.

Market retail insights

  • 92% van de consumenten geeft de voorkeur aan winkelen in een fysiek winkelpunt*
  • 66% van de consumenten voelt zich nauwer verbonden met een merk dat communiceert in de winkel*
  • 46% van de consumenten vindt communicatie in het verkooppunt het nuttigst*

*LISTEN « De perceptie die consumenten hebben van promotie » 2017

WAAROM KIEZEN VOOR VISION LINE ?

Exclusieve blootstelling van uw boodschap bij het afrekenen aan de kassa: één adverteerder om de twee weken
Uw campagne, onmiddellijk in de handen van de consument
Gegarandeerde blootstelling en betrokkenheid van uw boodschap bij het afrekenen
Zorgt voor een krachtige advertentie boost
Maakt uw product merk top of mind
Verhoogt uw brand awareness
Herhaling van uw campagne