Shelf divider colgate

Shelf Divider

Trek de aandacht van de consument vanaf het begin van het gangpad

Een SHELF DIVIDER is een lange banner die langs uw productassortiment hangt. Uw merk wordt beter zichtbaar in de winkel dankzij onze on-shelf communicatieoplossing. Aangezien de shelf divider (kakemono) loodrecht op het rek staat, valt hij op en domineert hij het gangpad vanaf het begin. Dit versterkt de stopkracht en verbetert uw merkimago. Deze in-store marketingtool plaatst uw productassortiment in de spotlights. Reclame die vlak voor uw product wordt geplaatst, biedt de laatste kans om de consument te overtuigen. Ook beter bekend als communicatie in de laatste meter. 

Een ‘shelf divider’-campagne kan worden ingezet om te communiceren over: nieuw product, promotie, nieuwe verpakking, korting …

Marktcijfers

  • Tot 85% stijging van de verkoop (waarde) van een nieuw product met een ‘shelf divider’-campagne*
  • 66% van de consumenten voelt zich nauwer verbonden met een merk dat communiceert in de winkel**
  • 46% van de consumenten vindt communicatie in het verkooppunt het nuttigst**

*Nielsen 2016 – beauty care one new product "Instore Promotion Impact"
**LISTEN  "
De perceptie die de consument heeft van een promotie" 2017

Waarom kiezen voor SHELF DIVIDER?

Grote communicatiezone
Vergroot de zichtbaarheid van uw producten in het volledige gangpad
Laat uw producten opvallen in het rek
Versterkt uw imago en merk
Positioneert uw aanbod en merk in het rek
Laatste kans om de consument te overtuigen en uw merkverhaal te vertellen
Dekking: België en Luxemburg
Toepasbaar in: FMCG-retailers (voeding en niet-voeding)