sampling on location, network sampling, contextual sampling

Network Sampling

U heeft uw netwerk in gedachten en wij bouwen het voor u uit

Consumenten een sample aanbieden is de beste manier om hen uw product te laten ontdekken. Bereik de juiste personen, op het juiste moment en op de juiste plaats, met onze Network Sampling toepassing.

Wij segmenteren de markt naargelang uw behoeften (creatieve thinktank) en u profiteert van exclusiviteit binnen het netwerk van Shelf Service. Een sample geven aan een onbekende klant zal zijn ervaring rond uw product versterken en een positief merkimago creëren! Onze projectleider teams en supervisors coördineren al uw acties: van briefing tot rapportering. 

Onze Network Sampling, bieden we aan in 5 activiteitensectoren: mode, voeding, retailservice, sport & vrije tijd en welzijn.

Marktinzicht

  • 72% van de consument koopt een product na het testen van een sample*
  • 3.000 winkels werden in 2018 bezocht om samples uit te delen
  • >435.000 staaltjes werden in 2018 verdeeld door Shelf Service

*LISTEN « Perceptie die consumenten hebben over promotie » 2017

Waarom kiezen voor network sampling?

Alle types van staaltjes (koude keten, breekbaar, gewicht, enz.) zijn mogelijk
Bereik de juiste mensen op de juiste plaats en op het juiste moment
Beheer van kritieke massa
Laat de consument uw product ontdekken
Genereer traffic naar het verkooppunt
Brand building: verbeter uw merkimago
Stel een nieuw product voor
Stel een nieuwe verpakking voor

5 activiteitendomeinen

MODE

kledingwinkels, schoenen-/lederwarenwinkels, lingeriewinkels enz.

VOEDING

bakkerijen, beenhouwerijen, delicatessenzaken, groentewinkels en viswinkels

SPORT / VRIJE TIJD

fitnesscenters, voetbalclubs, speelgoedwinkels, sport, speeltuinen, enz.

WELZIJN

kappers, parfumerie, schoonheidssalon, enz.

RETAILSERVICE

huishouddiensten/strijkdiensten, crèches, Q-Team garages, bloemenwinkels, enz. Huishoudapparatuurwinkels, stomerijen, enz.