balance cover supermarket carrefour advertise

Vision Scale Cover

ADVERTEER OP EEN VAN DE MEEST BEZOCHTE PLAATSEN IN DE SUPERMARKT...

Wanneer consumenten naar de supermarkt gaan, kopen zij eerst hun groenten en fruit en daarna de rest. Vaak doen zij op deze locatie hun inspiratie op, waarna zij de verdere nodige ingrediënten kopen. Waarom dan niet adverteren op een cover (25 x 20 cm), geplaatst op een groot aantal weegschaaldisplays ! Deze oplossing biedt een mooie mogelijkheid voor cross selling. Wij bieden een 2 tot 4 weken durende campagne aan waarbij we de covers kunnen plaatsen in max. 224 Carrefour POS (hyper + market integrated, market franchised) en op max. 459 weegschaaldisplays.

Market retail insights

  • 92% van de consumenten geeft de voorkeur aan winkelen in een fysiek winkelpunt*
  • 66% van de consumenten voelt zich nauwer verbonden met een merk dat communiceert in de winkel*
  • 46% van de consumenten vindt communicatie in het verkooppunt het nuttigst*

*LISTEN « De perceptie die consumenten hebben van promotie » 2017