Divider

Zet je product in de schijnwerpers

Een shelf divider is een zeer in het oog springende tool en domineert het gangpad. Dankzij deze communicatietool op het schap wint je merk aan zichtbaarheid in de winkel. Reclame voor de facing van je product is de laatste kans om consumenten te verleiden, beter bekend als de laatste meter communicatie.

Een shelf divider kan volledig op maat worden gemaakt: lang formaat, beweging, insert van een product, speciale kapvorm of zelfs in 3D. Shelf divider campagnes kunnen worden gebruikt om te communiceren over: nieuwe producten, promoties, nieuwe verpakkingen, kortingen, ...

Contacteer ons
10 mio potentieel bereik

Waarom een 
Divider?

  • Breed communicatiebereik
     
  • Grote stopkracht
     
  • Verhoogt de zichtbaarheid in de winkel 
     
  • Zet je producten in de schijnwerpers
     
  • Laatste kans om consumenten te verleiden en hen je merkverhaal te vertellen

Ontdek onze FAQ

Het gebruik van een shelf divider campagne biedt merken een gerichte manier om de aandacht van het winkelend publiek te trekken op de plaats van aankoop. Door reclameboodschappen of branding strategisch op shelf dividers te plaatsen, kunnen merken aankoopbeslissingen effectief beïnvloeden, specifieke producten of promoties onder de aandacht brengen en de zichtbaarheid van het merk in de winkelomgeving vergroten. Het is een directe en impactvolle methode om consumenten aan te spreken terwijl ze actief hun aankoopopties overwegen.

Je kunt een instore digitale interactie met het winkelend publiek creëren door een QR-code toe te voegen aan je shelf divider: je kunt kiezen voor de volgende digitale campagnes: Cashback, Cashback WhatsApp, E-coupon (Festival - Print@home), Gamification, Wedstrijd, Rating, Shopperbot.

We kunnen een shelf divider campagne installeren in verschillende FMCG-retailketens. Neem contact met ons op voor een offerte op maat.

Je kunt de lengte van een shelf divider kiezen. Dit hangt vaak af van de facing van je producten op het schap. De bestaande afmetingen zijn: 12x15 cm - 12 x 30 cm - 12 x 40 cm - 12 x 77 cm. De meest gangbare maat is 12 x 40 cm.

Houd het eenvoudig: Kies voor een helder en duidelijk ontwerp dat je boodschap effectief overbrengt zonder het winkelend publiek te overweldigen.


Branding: Zorg ervoor dat je shelf divider je merkidentiteit weerspiegelt door middel van kleuren, logo's en typo om de merkherkenning te reflecteren.


Focus op zichtbaarheid: Ontwerp met contrasterende kleuren en afbeeldingen van hoge kwaliteit om je shelf divider te laten opvallen tussen de andere producten.


Verschaf informatie: Vermeld essentiële productinformatie of promotiedetails om klanten te informeren en te betrekken in het verkooppunt.

Gerelateerde producten

Misschien ben je ook geïnteresseerd in de volgende producten.

Wedstrijd

Boost de klantbetrokkenheid dankzij fun interactiviteit

Ontdek meer

Gamification

Verbeter de klantervaring dankzij gamification

Ontdek meer

Shopperbot

Verwijs consumenten door naar een persoonlijke shoppingbot voor informatie en advies

Ontdek meer

Cashback

Instore & online activatie om verkoopvolumes te verhogen

Ontdek meer

Vision Floor

Vloersticker: in het gezichtsveld van consumenten

Ontdek meer

Vision Move

Leid traffic naar je product in de winkel

Ontdek meer

Wens je meer info?

Heb je vragen of wens je meer informatie? Dan ben je hier op de juiste plek. Selecteer aan de rechterzijde het gewenste onderwerp, vul je gegevens in en laat ons weten hoe we je kunnen helpen met jouw project.

Adres

Z1 Research Park 50, 1731 Zellik

Bel ons

+32 2 897 49 33
Ik wens meer informatie over ...

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en het Privacybeleid en de Servicevoorwaarden van Google zijn van toepassing.