Wedstrijd
Boost de klantbetrokkenheid dankzij fun interactiviteit
Zet je product in de schijnwerpers
Een shelf divider is een zeer in het oog springende tool en domineert het gangpad. Dankzij deze communicatietool op het schap wint je merk aan zichtbaarheid in de winkel. Reclame voor de facing van je product is de laatste kans om consumenten te verleiden, beter bekend als de laatste meter communicatie.
Een shelf divider kan volledig op maat worden gemaakt: lang formaat, beweging, insert van een product, speciale kapvorm of zelfs in 3D. Shelf divider campagnes kunnen worden gebruikt om te communiceren over: nieuwe producten, promoties, nieuwe verpakkingen, kortingen, ...
Contacteer ons10 mio potentieel bereik
Het gebruik van een shelf divider campagne biedt merken een gerichte manier om de aandacht van het winkelend publiek te trekken op de plaats van aankoop. Door reclameboodschappen of branding strategisch op shelf dividers te plaatsen, kunnen merken aankoopbeslissingen effectief beïnvloeden, specifieke producten of promoties onder de aandacht brengen en de zichtbaarheid van het merk in de winkelomgeving vergroten. Het is een directe en impactvolle methode om consumenten aan te spreken terwijl ze actief hun aankoopopties overwegen.
Je kunt een instore digitale interactie met het winkelend publiek creëren door een QR-code toe te voegen aan je shelf divider: je kunt kiezen voor de volgende digitale campagnes: Cashback, Cashback WhatsApp, E-coupon (Festival - Print@home), Gamification, Wedstrijd, Rating, Shopperbot.
We kunnen een shelf divider campagne installeren in verschillende FMCG-retailketens. Neem contact met ons op voor een offerte op maat.
Je kunt de lengte van een shelf divider kiezen. Dit hangt vaak af van de facing van je producten op het schap. De bestaande afmetingen zijn: 12 x 40 cm - 12 x 77 cm. De meest gangbare maat is 12 x 40 cm.
Houd het eenvoudig: Kies voor een helder en duidelijk ontwerp dat je boodschap effectief overbrengt zonder het winkelend publiek te overweldigen.
Branding: Zorg ervoor dat je shelf divider je merkidentiteit weerspiegelt door middel van kleuren, logo's en typo om de merkherkenning te reflecteren.
Focus op zichtbaarheid: Ontwerp met contrasterende kleuren en afbeeldingen van hoge kwaliteit om je shelf divider te laten opvallen tussen de andere producten.
Verschaf informatie: Vermeld essentiële productinformatie of promotiedetails om klanten te informeren en te betrekken in het verkooppunt.
Misschien ben je ook geïnteresseerd in de volgende producten.
Boost de klantbetrokkenheid dankzij fun interactiviteit
Verbeter de klantervaring dankzij gamification
Verwijs consumenten door naar een persoonlijke shoppingbot voor informatie en advies
Instore & online activatie om verkoopvolumes te verhogen
Vloersticker: in het gezichtsveld van consumenten
Leid traffic naar je product in de winkel
Heb je vragen of wens je meer informatie? Dan ben je hier op de juiste plek. Selecteer aan de rechterzijde het gewenste onderwerp, vul je gegevens in en laat ons weten hoe we je kunnen helpen met jouw project.
Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en het Privacybeleid en de Servicevoorwaarden van Google zijn van toepassing.