La William
Cash Point campagne
Cash Point campagne
La William koos voor een instore Cash Point campagne omdat ze iets terug wilden doen voor hun trouwe klanten, die erg trouw blijven aan hun merk ondanks prijsstijgingen van de grondstoffen, etc.
Een Cash Point campagne bestaat uit een papieren couponboekje en een side flag. Door gebruik te maken van de side flag, benadrukte la William het product waarop de korting van toepassing was.
Om de zichtbaarheid van de Cash Point-campagne te maximaliseren, koos La William ervoor om ook met een shelf divider te werken. Op deze manier kunnen consumenten de campagne echt niet missen in het gangpad.
Kortingsbonnen zijn nog steeds een van de meest gebruikte promotietools door Belgische consumenten. Ze waarderen vooral de helpende hand van merken om hun budget te beperken. Shelf Service biedt traditionele en digitale oplossingen om aankopen te stimuleren en marktaandeel te winnen en zorgt er tegelijkertijd voor dat uw promotiecampagnes de best mogelijke ROI behalen.
De kracht van het Cash Point ligt voor ons vooral in de onmiddellijke zichtbaarheid in het winkelpunt. Op deze manier vallen de campagne en ons merk meteen op wanneer mensen het gangpad van de saus inlopen.
Plaats een kortingsbonnenboekje op het schap vlak voor jouw product
Leid de klant naar je producten dankzij de geprinte coupon
Heb je vragen of wens je meer informatie? Dan ben je hier op de juiste plek. Selecteer aan de rechterzijde het gewenste onderwerp, vul je gegevens in en laat ons weten hoe we je kunnen helpen met jouw project.
Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en het Privacybeleid en de Servicevoorwaarden van Google zijn van toepassing.