Cash point - reduction - couponing - in-store promotion

Cash Point

Verhoog de klanttevredenheid met onze promotietoepassingen

CASH POINT is een boekje met gedrukte kortingsbonnen (coupons) dat beschikbaar is in het winkelrek, bij uw product zelf. Cash Point-campagnes zijn exclusief en personaliseerbaar. 

Shelf Service is al meer dan 25 jaar een pionier op het vlak van couponing (kortingsbonnen) en Belgische marktleider in deze sector. Uit onderzoek van HighCo Data blijkt dat kortingen in de winkel het meest efficiënte promotie-instrument blijven. Ook al digitaliseert de retail, toch blijft een verkooppunt (POS) het sterkste contactpunt tussen producten en consumenten. 

Deze toepassing is ideaal voor prijsverlagingen, terugbetalingen, lastminutekorting, displaycoupon, …  

Marktcijfers

  • 92% van de consumenten verkiest te winkelen in een fysiek verkooppunt *
  • 67% van alle aankoopbeslissingen gebeurt in het verkooppunt **
  • >1.000.000 mensen brengen dagelijks een bezoek aan een FMCG-retailer

*Listen 2017 “De perceptie die de consument heeft van een promotie”
**Popai 2015

Waarom kiezen voor Cash Point?

Aankopen stimuleren om zo uw verkoop te verhogen
Aantrekken van nieuwe consumenten
Positieve perceptie door de consument die het gevoel krijgt beloond te worden
Flexibiliteit van de kortingsbonnen
Mogelijkheid om een lastminuteverkoop in de winkel te organiseren
Exclusiviteit in de winkelrekken binnen uw productcategorie
Dekking binnen België en Luxemburg
Visibiliteit in tal van sectoren: FMCG-retailers (voeding en niet-voeding), Doe-het-zelf, Apotheek en Beauty, Multimedia, …