eco-friendly way of communicating

VISION TOTEM

Promoot uw merk op een milieuvriendelijke manier

Op zoek naar een nieuwe manier om je merk in het winkelpunt op een milieuvriendelijke manier te promoten? Zoek niet langer! Communiceer voortaan op een duurzame, herbruikbare display die gemakkelijk te verplaatsen is en minder afval produceert. Dit milieuvriendelijke display vervangt de kartonnen displays voor eenmalig gebruik. We bieden een campagne van 2 weken aan binnen 40 Carrefour hypermarkten. Aan beide zijden van de totem wordt een kartonnen bord met uw visual/design geplaatst. Elk winkelpunt heeft 1 totem tot uwer beschikking. Met akkoord van de retailer kan de totem op een strategische locatie naar keuze geplaatst worden.

Market retail insights

  • 92% van de consumenten geeft de voorkeur aan winkelen in een fysiek winkelpunt*
  • 66% van de consumenten voelt zich nauwer verbonden met een merk dat communiceert in de winkel*
  • 46% van de consumenten vindt communicatie in het verkooppunt het nuttigst*

*LISTEN « De perceptie die consumenten hebben van promotie » 2017

Waarom kiezen voor Vision Totem?

Positieve bijdrage aan een ecologische voetafdruk: minder verspilling van karton