instore communication, in-store communication, shelf stopper

Shelf stopper

Spreek de consument aan vlak voor uw producten

Een SHELF STOPPER is een wegwijzer die voor uw product wordt geplaatst. Uw merk wordt beter zichtbaar in de winkel dankzij onze on-shelf communicatieoplossing. Aangezien de stopper loodrecht staat op het rek, valt hij goed op. Net zoals een wobbler vergroot de stopper de stopkracht en tillen we uw merkimago naar een hoger niveau. Deze in-store marketingtool plaatst uw product in de spotlights. Reclame die vlak voor uw product wordt geplaatst, biedt de laatste kans om de consument te overtuigen. Ook beter bekend als communicatie in de laatste meter.

Een ‘shelf stopper’-campagne kan worden ingezet om te communiceren over: nieuw product, promotie, nieuwe verpakking, korting …

Marktcijfers

  • 92% van de consumenten verkiest te winkelen in een fysieke winkel*
  • 66% van de consumenten voelt zich nauwer verbonden met een merk dat communiceert in de winkel*
  • 46% van de consumenten vindt communicatie in het verkooppunt het nuttigst*

*LISTEN 2017 "De perceptie die een consument heeft bij een promotie"

Waarom kiezen voor SHELF STOPPER?

Vergroot de zichtbaarheid van uw product in de winkel
Versterkt uw positionering in het rek
Vergroot de stopkracht
Versterkt uw imago en merk
Laatste kans om de consument te overtuigen en uw merkverhaal te vertellen
Dekking: België en Luxemburg
Toepasbaar in: FMCG-retailers (voeding en niet-voeding)
Positioneert uw product en merk in het rek