Phygital Insights event

Phygital Insights event

Deze digitale trein mag u niet missen

Al enkele jaren is er onder invloed van de digitalisering van bepaalde communicatietools en promoties een omwenteling aan de gang van de marketing- en promotiestrategieën van de merken.

Dat is de reden waarom 2 grote spelers uit de Belgische retail, HighCo en Gondola, hun krachten bundelen om op 13 oktober 2016 de eerste editie van de Phygital Insights te lanceren. Tijdens dit evenement zal door verschillende sprekers het fundamentele belang van de digitalisering van de activatietools worden aangetoond.

Aan de hand van verschillende enquêtes en studies van experten zoals Nielsen en GFK presenteren de Phygital Insights de tendensen die de promoties van morgen zullen sturen. Welke kanalen zullen er gebruikt worden? Hoe kunnen deze nieuwe kanalen optimaal gebruikt worden in combinatie met de traditionele tools?

Hoe kunnen we een zo goed mogelijk antwoord bieden op de verwachtingen van de consumenten om hen een onvergetelijke ervaring te geven?

Aan de hand van deze thema’s willen HighCo en Gondola de Belgische retailspelers een oplossing bieden om de uitdagingen van de digitale revolutie aan te gaan. Het publiek kan op de Phygital Insights terecht voor een hele reeks tips om de toekomst goed voorbereid in te stappen. Vooraanstaande sprekers zoals Jo Caudron en Thierry Moubax delen met u hun heldere inzichten.

Wie wordt de startup voor retail-innovatie van het jaar?

HighCo lanceerde in april van dit jaar de First Awards, de eerste wedstrijd voor startups die zich toespitst op innovatie in retail.

Tientallen startups zonden ons hun dossier toe en de 13 beste mochten hun project presenteren voor een jury bestaande uit enkele grote namen uit de retail, de digitale wereld en enkele startup-specialisten :  Frans Colruyt (Colruyt), François Laveissière (Auchan), Bruno Wattenbergh(economist), José Zurstrassen (My Micro Invest), Vincent Nolf (Metro), Ivan Sabbe (ISPC), Pierre-Alexandre Billiet (Gondola), Bruno Schröder (Microsoft), Edward Boute (Google), Philippe Rangoni(Startups.be), Gerrit Van Reeth (HighCo), David Vigneron (HighCo) en Didier Chabassieu (HighCo).

Op 13 oktober, tijdens de Phygital Insights, nemen de 7 finalisten het tegen elkaar op in de finale van deze wedstrijd, gepresenteerd door Bert Kruismans. De gelukkigen zijn : SeerusLucky CycleAgilyticFacility LockersTap TapMy Brands and en #Solidareating.

De grote winnaar wordt dan gekozen door de jury en het publiek.

Inschrijvingen tot 6 oktober

Inschrijven voor dit onmisbare event kan tot en met 6 oktober via phygital-insights.be tegen de prijs van 150 euro excl. btw.

Voor meer info neemt u contact op met